JACK NICHOLSON'LA RÖPORTAJ

Jack Nicholson "üçüncü fatura alır Sevgi Şartları ," yaklaşık 30 yıl bir anne ve kızı hayatını iç açıcı ve yürek yeni filmi. O sonra faturalandırılan Debra Winger ve Shirley MacLaine sadece 14 yıl önce, olduğu gibi, o altında fatura Peter Fonda ve Dennis Hopper içinde " Easy Rider ". Nicholson'un üçüncü faturalandırılmış görünüşlerinin belleğe girme eğiliminde olması esrarengiz bir şeydir. "Rolleri destekleme" değiller, onlarla bütün dünyaları film haline getiren harika ve garip ve eğlenceli karakterler.


Bu yeni filmde Nicholson, son güvenlik kemerini çıkardığı ve sessizce değil, varlıklı bir Houston banliyösünde boş vakit geçiren Breedlove adlı eski bir astronot oynuyor. Gece standlarının geçit tezahüratının çığlıkları ve çığlıkları arka bahçesindeki havuzundan yankılandı ve komşusunu da rahatsız etti. MacLaine, Aurora Greenway, kocası öldüğünden beri cinsel açıdan küstah ve tatlı, biraz goofy bir dul olarak oynanıyor. Kocası nihayet Breedlove'tan öğle yemeğini kabul ettiği 15 yıl öldü.
Aurora: Benimle öğle yemeğinde çıkarken çok kaba, başka bir kadına bakıyor.
Zakkum: Yapmamız gereken sarhoş olmak.
Aurora: Sarhoş değilim ve sarhoş olan eskortları onaylamıyorum.
Breedlove (bir kaş yükselterek, eğilerek yaklaşıyor ve güven veriyor): Bu durum hakkında bir çalışma yaptım ve bazı sonuçlara vardım ve sanırım SİZİN ihtiyacınız olan şey çok fazla içki.
Kesin: Daha öğleden sonra, Breedlove, ayaklarıyla yürürken, Cabrio'nun ön koltuğunun üstünde oturur ve Greenway ayağını gaza tutar.
Şaşırtıcı olan, bu sahnenin slapstick içine düşmemesi ve aslında uygar, gözlemci ve seven bir insan komedisinin ruh halini yok etmemesi. Bunun nedeni, Nicholson sadece bir stunt çekmemekle kalmıyor, karakter bütün zamanlarda karakterli ve karakter konusunda iyi bir anlaşma düşünüyor. Eski astronotun önemli sahnelerinden bir diğeri, filmin sonunda cenaze töreninde geliyor ve sessizce içeri giriyor ve üzgün bir küçük çocuğu neşelendirmek için kalan astronot şanının bir miktarını kullanıyor. Pazartesi günü New York'ta o sahneden bahsetti.
"Doğru Şeyleri okurken öğrendiğim şeylerden biri, o adamların mezuniyet sınıflarının yüzde 40'ı öldü" dedi. "Breedlove'un kendisi ile ilgili çok şey var, klostrofobik olabilir, hastalıklarla uğraşıyor olabilir, ancak asıl sorunun kendiliğinden ortaya çıktığı zaman, o adamınızdır, üstesinden gelebilir. Cenaze atmosferini biliyor."
Film de halledebilir. Bu onun önemli bir ölümle film, henüz sessiz onuru ile ele alınır ve duygusal olarak sizi silebilir ve bir ölüm " Sevgi Şartları " temelde bir komedi. Nicholson'un astronotu filmdeki üç önemli ilişkiden birinde yer alıyor. MacLaine'e aşık. Kızının ve kızının, çoğunlukla sevecen, ancak bazen kızgın olan 30 yıllık çekik bir römorkörü var. Ve son filmlerdeki büyük performanslardan birinde Winger tarafından oynanan kızı Flap Horton adında bir adamla evlendi ve kendisini ve sürekli artan ailesini Houston'dan Des Moines'a, kariyerinin arayışı içinde Nebraska'da bir yere götürdü. Bir İngiliz profesör olarak.
Nicholson, "Sevdiğim şey, filmin bir ilişkinin ne kadar karmaşık olduğunu anlaması" diyor. "Bu filmdeki tüm ilişkiler çoktan baştan sona değişiyor, kaç tane film söyleyebiliyor musunuz? Gerçekten çok sevdiğim bir diyalog çizgisi var, Winger'in arkadaşı ona aldatmaya çalışan bu adamın nasibini alabileceğini soruyor Ona saygı duymuyor ve "Sevimli" dedi. Sekiz yıl evlilikten sonra üç çocuktan sonra hala bunu söyleyebilir. "
Film olan önceki çalışma gibi gösteriler için televizyonda olmuştur James Brooks, yönettiği " Mary Tyler Moore ." O Larry orijinal romanı ( "aldığımda Last Picture Show ") McMurtry ve bunun için destek stüdyo bulmaya çalışıyorum başladı çünkü resmin önemli bir parçası olarak ölüm temasının bazı direniş vardı. Nicholson, "Senaryo okudum ve ilk meraklısı oldu" dedi. Senaryo değil her yıl yüzlerce, ve ben diyebilirim ki birçok yerinde okumaz ben yaptığı gibi "ağlamak yapmak kaç komut dosyaları? Ben, onlarca okumak Easy Rider o, evet, tabii, I could ' O adamı oyna, o adamın nasıl hissettiğini biliyorum. "
Ve oynadığı rol olmadığını sizi rahatsız etmedi mi?
"Bütün kariyer stratejim bir temel oluşturmaktı, oynamak istediğim rolleri üstlenebildim, faturalandırmamdan endişe duyduğumdan daha kısa bir parçanın olmayabileceğini düşünmekten nefret ediyorum."
Peki eski astronotun bakış şekli ne olacak? Görünüşe göre makyajınız bir bağırsakları olan ve tepenin biraz üstünde olan bu adamı oynamaya dahil değildi.
"Vanity var, çok makyaj var.Ben önemli sahnede eski bağırsak sıkışmış zaman, sette bu konuda şüphelerim vardı ve düzenleme ve dün gece prömiyeri ben şüpheler bir sürü vardı ve benim bir sonraki resim için partide sonra Tarzan oynamak ve gerektiği merak ediyordum Ben Gazzara beni o mide sopa gördüğünü söyledi, ben Evet, Ben 'dedi, ama sen ve ben de biliyorum Bu gerçek hayatta böyle çalışmıyor ve bu yüzden hem oyuncularız. '"
Bu konuşmayı, milyonerler Orta Doğu Yakasında devam ettiren özel otel süitlerinden birinde yaşıyorduk ve haftasonu film yıldızlarına kiraladık. Penceresinden görünüm Woody Allen'ın açılış atış dayalı " Manhattan ". Orada raflarda duvarlar ve gerçek kitapların orijinal Rauschenbergs vardı ve Nicholson yanında onun Winstons ve Xerox ve Time'ın yorum düzenlenen yuvarlak cam sehpa bir tasarımcı sandalye athwart uzanmış olan " Sevgi Şartları ." Zaman zaman, Nicholson bir sigara çıkarır ve nihayet aydınlatmadan önce uzun süre tutar, parmakları arasında yuvarlayarak uzunluğunu görürdü. Konuşmamız daha genel felsefe alanlarına sürüklendi.
Ölümü içeren bir resim yaptığınızda, kendi kişisel ölümünüz hakkında düşünmenizi sağlıyor mu dedim?
"Ben İrlandalıyım, her zaman ölüm hakkında düşünüyorum ... Kendimi ciddi bir akademik yazar olarak gördüğüm günlerde, tek asıl temanın ölüm korkusu olduğunu ve diğer tüm temaların Yakınlık korkusuna, yalnızlıktan korkma, değerlerin dağılma korkusuna tercüme edilen aynı korku idi. "
Sigarayı yaktı.
"O zaman eski duydum John Huston ölüm. Biri konuda ona quizzing oldu bahsediyoruz, bilirsiniz, ve burada bir kaç yıl önce açık kalp ameliyatı ile ve amfizem, ama o Turp gibi geri uygun gidiyordu var, Ve ölüm teorilerinden bahsediyor, diğeri de 'Harika, John, bu harika ...' der, ama geçtiğinizde bunu nasıl hissedeceğim? ' Ve John diyor ki, 'Kendinize iyi davranın' "dedi.
Nicholson, Huston'un sesinin boğuk büyüdüğünü yaptı.
"Benim için" dedi, "Yazdığım çizgiyi beğendim," Sınırda "kullandım," Ölmeden önce iyi şeyler yapmak istiyorum "dedi. Hepimizin istediği bu değil midir? Aktif olabileceğimizi biliyorum.Nasıl yapacağımı bildiğim çok fazla meslek yok Finansal olarak, para kaybettim ve para kazandım, fakat maddi olarak kendi yolumla biliyorum. Çok fazla yerde oldum, kötü kuruşa benziyorum.
"Büyük güvenlik işaretlerinden birinin sadece yürüyüp gitmek zorunda kalmaması olduğunu düşünüyordum, Afrika'nın ortasında olabileceğimi düşünürdüm ve hep 'beni bağışla' diyerek giderek uzaklaşırım. Bir şey nefes almasına karşın uzun süre iç çekiyor "Şu anda bulunduğum iş çizgisi, yürüyemiyorum. Çünkü 'yok' yoktur. Nereye gitsem, bilinirim. Yalnız var, ama uzakta değil. Belki de bir çeşit dışa çekilebilirim. "
Bob Greene'in Muhammed Ali'deki yeni Esquire'deki eseri hakkında Ali, geleneksel anlamda delici sarhoş olmadığını dile getirdi; o, sadece 20 yıl sürekli dikkat ve şöhretin karşısında şaşkınlık yaşadığını düşündürdü. Her kamusal an.
"Evet, kim olduğunu ve kim olduklarını biliyorlar ve onun için o diğer Ali olamayacağını anlıyor, bu yüzden ringe girip oradaki bir açılış bulmayı bekliyor" dedi.
Eğer "uzaklaşamazsanız" dedim, nereye gidersiniz? Gizli zamanınızı nereye harcıyorsunuz?
"Geçen kış Dr. ile Colorado kadar oldu Hunter S. Thompson Amerikan tarihinin bizim çalışma devam."
Korku ve Tiksindirici kitapların yazarından mı bahsediyorsun?
"Evet, o sırada Hunter, Pulitzer'ın Rolling Stone davasını (dergi) kapsayacak şekilde hazırlamaya başlamıştı. Röportajının sahnesini belirlemek için o ve ben İngiltere'de Cehennem Koruma Kulübü kuran Lord Dangerfield'ın hayatını okuyorduk. Dangerfield'ı biliyor musun? "
Rodney, evet, ancak Rab değil.
"Lord Dangerfield, günümüz İngiltere'sinde Amerikan Devriminin büyük destekçileri arasında yer aldı ve genç bir adam olarak, öğretmeni sanat okumakla görevli olduğu iddia edilen olağanüstü şabatnamelerden biri için İtalya'ya gitti ve aslında kendisine ayrılmıştı. Sarhoş olmayı cehenneme döndürdüler Bütün adanmış kişilerin kendilerini küçük kırbaçlarla vuran paçavralar olduğu dini tapınağa vardılar ertesi gün, Dangerfield büyük bir siyah pelerinle geri döndü ve 300 kişiyi teslim ettiler ve bağırdılar "Sen ister misin? Ceza mı? Sana ceza vereceğim! '"
Nicholson başka bir sigara yaktı.
"Öyleyse, o zaman, dört gözlü bir canavarın odasında göründüğü yerde dini bir dönüşüm geçirdiğini bilmiyor musun? Fakat öğretmeni daha sonra aşırı çarpılmış olduğunu ve dört gözlü canavarın aslında sadece ikisi olduğunu ikna ettiğinde Cefes Kulübü'nü kurduğu zamandı. "
Nicholson durdu, zafer kazandı, hikayesi tamamlandı.
Ve sonra, Thompson Pulitzer davasını görmeye mi başladı?
"Hazır olduğuna inanıyordu, her zaman daha iyi yazıyor."
Sırada ne yapacaksın? Diye sordum.
"Eh, muhtemelen yapmak olacak" Mosquito Coast ile " Peter Weir yönetmen olarak. Ben baba Bir fırtına nükleer Holokost ve onlar öpmek ki yağmur ormanı içine ailesini alır ve onları ikna sahne seviyorum onların kredi kartları veda. sonra... sonunda 'sonra, bir yıl ve benim son üç resim sonra bir buçuk emeklilik aldı. Saul Bellow'un Henderson MGM Yağmur Kral haklarını aldım Shining ' ' Postacı Always İki Kere Çalar "ve ben yapmak istediğim bir nedeni düşünüyorum '' ve 'Sınırlar, Sevgi Koşulları ' Ben hala bu projelerin bazıları içine başlatmadan önce benim pirzola kadar olsaydı görmek oldu."
Ne tür filmlerden nefret ediyorsun? "50'li ve 60'lı yılların nostaljik rock 'n' roll hitlerine ayrılan 50 ila 60 dakika filmi" Üzüm bağında duydum "ve" İstediğini Her Zaman Alamıyorsun "şüphesiz herhangi bir şüphemizi destekleyemez. metro aracılığıyla bazı adam kovalayan bir mektup yazma sahne, ama ben gibi, insanlar, şeyler söyleyerek onları akıllı konuşma filmleri tercih ' Sevgi Şartları . "
Bunun gerçekten iyi olduğunu düşünüyorsun.

"Evet, bu sefer gerçekten yaptık.Günaydın prömiyerde, yaklaşık 100 arkadaşımı davet ettim çünkü istediklerini biliyordum ve bundan sonra en garip şeydi, onların kabulü konusunda garip davrandım. Övgü duyuyoruz çünkü biliyorsun, kalbimin derinlerinde, hepsi söylendiğinde ve yapıldığında, ben hala temelde insanların beni gelecekten genç bir aktör olarak gördüğünü hayal ediyorum. "

Yorum Gönder

0 Yorumlar