Zaman Tüneli


Zaman Tüneli
Ay ışığının renk süzmeleri gözlerime iniyordu, bunu hissediyordum.
Birincisi her zaman ki gibi kendim içindi, istediğim içindi...,iri
Zaman kaybolmuştu gözlerimde, sağa sola bakan gözlerim içimdeydi.
Bu gece de benim gecemdi her gece olduğu gibi sadece benim.
Çevremdeki hava değişmeye başlamıştı, ne olduğunu biliyordum ,
Ama müdahale edecek hiçbir şey yapmıyordum.
Ay içimde artık gözlerimden giren bir zehir gibi...
Kendimi olması gerektiği yerde olmak istediği arzular içinde dolaşan biri olarak görüyordum.
İçimdeki rüzgarlar acayip bir havaya sardı.
Gözlerimin çöktüğünü ve içimdeki hareketleri biliyordum.
Yavaş yavaş yürümeye başladım.
Bu arada yanımdakiler de benim duygularımı anlamasa da onlarda içinden kendileriyle sorguya düşmüşler sadece gündelik konuları anlatmaya daha doğrusu anlamaya çabalıyorlardı.
Her şeyin sorgulamasını yapmak istiyordu insan bu zamanlarda
Ne olmak istediğinden tut nereye gittiğini merak edene kadar.
Ben kürktüm o kürkçü dükkanıydı, aslında her şey bu kadar basitti.
Basitlik derken insanların davranışlarındaki abukluğu daha iyi anlamaya başladım.
İçimde biri vardı, bana bir şeyler anlatmak isteyen gözlerime donuk bakan İçimde biri vardı onu yaratan bendim.
Konuşmak istediğimi bir dakika önceden içimde sorguluyor.
Karşımdaki de anlamak için bir dakika istercesine gözüme bakıyordu.
Alacakaranlıkta buldum ben hayatın kapısını işte bu yüzden basit geliyor bana...
Bu halimle bana bir doğru çiz deseler ilk önce doğru olduğunu sen nerden biliyorsun derim!
İçimde biri var diyorum anlamıyorsunuz beni ikiye bölen bölmek isteyen.
Hayatın anlamını anlatmak istiyorum ki önce sizin anlayışınızdan başlayarak.
Neydi hayat nasıl bir kavramdı ya da zamanın içinde ayakta durmakla ilgisi varmıydı.
Hayat bende planlanmış bir kazaydı. Sanki hayatı uzunlamasına yaşıyordum.
Bir doğru vardır hayatta ve bu doğruyu herkes kendi kafasına göre yorumluyordu.
Anlatmak istiyordum içimdekileri anlatamıyordum.
Seni seviyorum demenin en güzel en içten halini yaşamak ne güzeldi.
Şimdi ise zaman içinde güzel olan değişiyor.
Hayatta her şeyi tatmak nedir bilir misiniz?
İşte ben o bilinçle yaşamıma devam ediyorum.
Olgunlaşmak kaybettiğinde yarınını düşünmektir. 

Apay'dan

Yorum Gönder

0 Yorumlar