Kalbimi Örttüm


Kalbimi Örttüm Güneş berraklığındaki göz kapaklarım dört kat daha yavaş, Yolculuk bir sona yaklaşıyor bunaltıyla. Karmaşamı aydınlatmak için ayaklarının dibinde ulaş bana, Senin mucizelerin parlak ve harmonik bir sabah gürültüsü. Kimilerine göre en çok değil, az söylemek, Hiç kimse başka neler bulacağını bilmiyor. Kendime ne hazırlayıp sonra derinlerde ne yetiştirdiğimin bir önemi yok, Kontrolsüzce parlak ve tamamen sana adanmış. Çocuklar uykulu seslerle çıkıyor. Bu kullanım alanları başka günlere hatıra. Korkuyla, daha küçük düşünüyorum. Yine yok olduğunu gördüm, yine döndüğünü gördüm, Yine kendimi dönerken buldum, yine kendimi koşarken buldum Seninle, yok olduğumu hissettim seninle, yok olduğunu gördüm Benden, kendimi biliyorum, seni sevmeliyim. Hezeyan gözlerini dikti sıcak ya da soğuk, Yasak arzuları anlamanın hiçbir yolu yok. Kalbimin büküldüğü garip yaramazlıklar, Muhtemelen sözlerinin planlanmadığı. Perde düştü, gözlerim açıldı, Yanmış yerdeki yeni bir ışık beni şaşırttı. Baktım, hayalimi merak ettim. Yine yok olduğunu gördüm, yine döndüğünü gördüm, Yine kendimi dönerken buldum, yine kendimi koşarken buldum Seninle, yok olduğumu hissettim seninle, yok olduğunu gördüm Benden, ve senden yok olup kalbimi örtmeliyim.

Björk



Sólarglæta augnarlokin fjögur bærast hægt, Ferðinn senn á enda hvíði því að enda Nærð mér ekki á fætur því að ljósið mitt er flækt Við þinn undur bjarta samhljómin morguninn, Sumt er sagt en flest er ósagt seigi sem minst Eingin veit hvað annað finnur eithvað annað Sama hvað ég stilli mig þá vex þetta inst inni Óstjórnlega bjart og alveg helgað þér Bögnin hreifist útsofinn rödd, Eífur eimbeitingar sviðið inn í annann dag, Ég held með ugg og og úngri, Aftur ég sé þig hverfa, aftur ég sé þig snúa Aftur ég finn mig snúa, aftur ég finn mig birtast Með þér ég finn mig hverfa, með þér ég sé þig hverfa Frá mér ég veit að ég er, frá mér að elska þig. Óráð snerting augnaráð ýmist heit og kalt. Eingin leið að skilja bannað að vilja, Undarlegur óskundi að hjarta mitt sé falt Fyrir orð sem eiga líklega einga stóð, Tjaldið fellur augun opnast hægt, Undrandi í nýju ljósi yfir sviðna jörð Ég lít og undrast hugar flug mitt. Aftur ég ség þig hverfa, aftur ég sé þig snúa, Aftur ég finn mig snúa, aftur ég finn mig byrtast, Með þér ég finn mig hverfa, með þér ég sé þig hverfa, Frá mér og verð að hverfa, frá þér og umvef hjarta mitt

Yorum Gönder

0 Yorumlar